niedziela, 22 stycznia 2012

Siema!(1 wpis:D)

Siemka!
Jestem Ada a to jest blog mój i Laury(chociaż podejrzewam że to ja będę częściej pisała;D). Znamy się z reala^^.
Bananowy szablon i blog jest mojego autorstwa ;D Wyglądamy na nich jakbyśmy się rozczochrały  xD
Czemu bananowy?
Słodka tajemnica:D
To o mojej postaci:
Nick:Ada=)
Poziom: 8(na razie c: )
Vip: Czasem tak, czasem nie(częściej  tak xD)
Prawie celeb:D
Najlepszy przyjaciel: Laura=)
Włosy na ogół brązowe a ubrania na ogół niebieskie i niebiesko-czerwone. Mam boonisa o imieniu Maciek(tak wgl to nie opłacają się zwierzaki X-O).
No i mam nadzieję, że blogasek(moje słowo) się  podoba!
Paa;*




1 komentarz:

  1. Fajne ;)Też mam zwierzaka na msp i niestety mi się nie opłaciło. Jest ,,zdychający" bo mi się nie chce kupić lekarstwa. A co do twojej słodkiej tajemnicy : Może lubisz banany? XDD. A jeśli chodzi o twoją nadzieję, to owszem, blogasek się podoba :D

    harrusia (znasz mnie, masz mnie w znaj. na msp)

    OdpowiedzUsuń