środa, 29 lutego 2012

Wycofane animacje

Póki co sprawa jest nierozwiązana, więc nie wrzucam, ale jeśli zejdzie na bardziej ,,wojenną ścieżkę``
to Wam wrzucę screeny rozmów z jedną osobą, która troszkę poplątała się w zeznaniach;>

Jak niektórzy pewnie wiedzą, animacje jak:
head chopped off!
Blood on the floor
Chainsaw!
Beating heart
Body explosion
zostały wycofane.
Wszystkie macie tu, na tym obrazku:
Kliknij, by powiększyć.

Sama go robiłam na postaci AnanaseQ, jeśli zobaczę na innym blogu to dobrze się dla złodzieja nie skończy.
Pewnie niektórzy się zastanawiają:
-czemu te animki zostały wycofane?
albo:
-skoro takie drastyczne, to po co były robione?!
Ja też się z tym dręczyłam i napisałam do MovieStarPlanet.
Nie można publikować tych maili, więc wyjaśnię o co chodzi.
Animki sobie były, i były;D
Ale jak rodzice niektórych dzieci je zobaczyli, to się oburzyli i zadzwonili do MSP.
Takich maili i telefonów było coraz więcej więc wycofano te animacje na zawsze.
Osobiście uważam, że to trochę bez sensu, bo niektóre moviestars nadal je mają;/
Ja się nie załapałam, bo gram na MSP od listopada:D
A właśnie!
Okazało się niedawno przy rozmowie, mam konto na MSP od 14/11/2011 16:25
czyli w kwartał wbiłam 12 level;P
To chyba nie tak mało, no nie;)?
Moim celem jest 20 level, ale taki uczciwy, nie na 10, 12 czy 14 sekund.
Teraz dużo siedzę na MSP bo chora jestem-,-
Zaczęło się od przeziębienia a teraz jakaś infekcja-.-
Nie będę już Was męczyć, pozdrawiam:)!
EDIT: Właśnie uzbierałam równiutkie 20.000 sc- mój rekord na MSP:)
No i wbiłam fame, cały dzień na MSP chyba się opłacił xD :
Mój cel na dziś to 700.000 tys. fame xD
Więc lecę wbijać:3
 

42 komentarze:

  1. Szkoda że nie ma tych animacji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukasz HACKA lub KODÓW do MovieStarPlanet ?

      Poniżej masz strone na której znajdziesz to:

      http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. ja chce te animacje do filmów bo horror bez tych animek to jest gó*no a nie horror

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One były zajebiste,a twórcy msp się pierdolą bo to chuje jebane,nie dość,że usunęli krwawe animy,usunęli środkowy palec i crawl, środkowy by mi się przydał, żeby ich fucknąć!

      Usuń
  3. ja chciałabym te animki także do horrorów głupio że wycofali ale dzięks za info

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała takie animy mieć

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze usuneli muj kolega chcal kupic ale musila isc spac a kolejny dzien usuneli te aniamcje!

    OdpowiedzUsuń
  6. :'( chciałabym tą animę ,,Blood on the floor'':'(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale straszna jest ta animcia ''beating heart'' bleeeeeeee.

    OdpowiedzUsuń
  8. A w jakiej kategori one były??

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda... :'( Na MSP jestem SlodkaKotka686

    OdpowiedzUsuń
  10. te anim sa sup .P poco je wycofaki? PS na msp jestem carly starr zapraszac i dawac grafy bo zbieram na 4 lev )

    OdpowiedzUsuń
  11. eee a ja właśnie chciałam kupić blood on the floor :<

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie fair, a bym chciała mieć ke,wszystki, szkoda ze ich juz niw ma … :( ps na msm nazywam sie Jinafire20

    OdpowiedzUsuń
  13. no to po co je ronili jedna była nawet z palcem serdecznym (srodkowym) nie mieli mózguprzeciesz zrobili tą gre dla dzieci a wogule robią i wycofują -,-

    OdpowiedzUsuń
  14. AnaPaulaCorre one były w "dzikie i zwariowane"

    OdpowiedzUsuń
  15. body explosion najlepsze.Ej jak oni mogli je wycofać za pomocą rodziców to my je możemy przywrócić!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam te animacje i aż się wkurzyłam cóż, one są w moich filmach ale sama już ich nie mam bardzo głupio się stało bo te animacje były bardzo potrzebne do filmów grozy i jestem pewna że dzieci które grają w MSP nie raz oglądały jakikolwiek horror w którym była krew... także kasy za animacje nie oddali ale animki zabrali moim zdaniem mogli usunąć te animki ze sklepów ale starszym graczom już zostawić w końcu teraz nie jest tak łatwo o 500 sc XD z poważaniem kara112

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Animacja z nożem zmieniła sie na animacje z patelnią e.e

      Usuń
  17. Szkoda, że nie ma tych animek :( Moje horrory nie są straszne, w zasadzie nie są horrorami :c a dzięki tym animkom może by były! ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda i to wielka .. Chciała bym je kupić.. D:


    OdpowiedzUsuń
  19. Widzieliście tą animacje jakby ktoś na sraczu siedział?

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja naj raczej chciałaby mieć te animki

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś widziałam animkę z nożem ale teraz żuciłam okiem na animki i już jej nie było tylko była jakieś gó*no z patelnią!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie długo wycofają animkę z tasakiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja wiem ja zrobić unikatową animkę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez Charles Proxy? Wow odkryłaś amerykę i tak to ściąga wirusa -,-

      Usuń
  24. ech kurde co mają do gadania jakieś dzieciaki? niech ich sprawa to niech nie grają a poza tym pewnie oglądały nieraz jakiś horror a ci rodzice tacy kurde nienormalni xddd dzwonia do msp żal.pl / #Luncia% a na drugim koncie [] Della []

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszajcie :D mnie na #Luncia% oraz [] Della [] mam duzo kont ale te są najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest animka z nożem w top tylko trzeba poszukać ale łatwo znaleść

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam animke z noźem .ale napisałaś źe te animki ma jakaś dziewczyna ananoseqba jej wogule niema jqk wpisujrsz w wyszukaj przyjaciuł a jak chcesz załoźyć konto z tym imienirm pisze że to zakazane słowo

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy stworzyłam konto, to już nie było tych animacji, niestety.:/ Znalazłam pewny film i obejrzałam go. Występowała tam animacja:Blood on the floor. W grze ''casting'' jest animacja:Body explosion, podobno jest też tam Chainsaw! ,ale na żywo tego nie widziałam.;P Chciałabym,żeby te animacje powróciły, byłyby idealne do horrorów. Teraz, zamiast krwi używamy czerwonych dywanów.xDD Ale to nie to samo, co krwawe animki.:3 ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym chciała animacje z nożem bo robię horror ;-; Jest mi BAAARDZO ale to bardzo potrzebna. Ech, ukradnę do filmu od kogoś xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Horrory na msp bez tych animacji, to zwykłe gówno.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ci moderatorzy to idioci bo usunęli animki a chce żeby je pszywrucili do msp bo jak chciałam stworzyć horor na msp to ni ma tyh animek hociasz jaby pszywrucili jednom to by było ok a teraz trzeba kupować dywany czerwone i to jest głupie xD ale trudno trzeba się z tym pogodzić moja nazwa na msp to : lewandowskalewa pozdro dla wszystkich czytających ten długi kom

    OdpowiedzUsuń