wtorek, 14 lutego 2012

VIIP WALENTYNKOWY-YEAAA

No, właśnie stałam się vipem:)
Na miesiąc xD
Kupilabym tego na 3 miechy, ale jest strasznie drogi po podwyżce cen
I dostałam tę czapeczkę-unikat, ale fajnie!
Zrobiłam screena xD :

No i dodatkowo stałam się jury:

No i dzisiaj walentynki- wesołych życzę:)
Bardzo też proszę o chociaż jeden autograf- odwdzięczę się na pewno:{
Bo zobaczcie jak niewiele do 10 lvla:

Kotek prosi:

xD
Konkurs walentynkowy się skończył, dostałam 7 prac, czekam na ósmą:D. Jestem zaskoczona, bo nagrody są nieduże. Wyniki opublikuję za jakiś czas;D.
To na tyle, paa;D
 

6 komentarzy:

  1. Wiem, ja też jestem na miesiąc. Jeśli mam płacić 59.99 to dziękuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukasz HACKA lub KODÓW do MovieStarPlanet ?

      Poniżej masz strone na której znajdziesz to:

      http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. ja jestem na rok ale byłam na miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejoo ! Ja miałam na rok i mi ukradli konto :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro walentynki czy może to być?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukasz HACKA lub KODÓW do MovieStarPlanet ?

    Poniżej masz strone na której znajdziesz to:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń