wtorek, 27 marca 2012

No po prostu ręce mi opadają-,-!

Pominę że zostałam oskarżona o ,,SZANTARZ!!!!!!!!!!!!!!`` bo wywalam znajomych którzy nie oglądają mi filmów i mi nie pomagają czy ich nie lubię: P.
To komentarz na blogu do posta o 3 msc. w konkursie ,,Fashion Week``
Jak napisałam:P
Gdy wygrywa się konkurs, to dostaje się maila od samego siebie:P
Jakiś inny dowód niż TEN(klik) mail?
Oto screeny maili innych zwycięzców:
Sara_879 (zaczerpnięte z bloga sara-879-msp.blogspot.com)
AlciaCukierek(z bloga toom-alcia.on7.pl)
Mało dowodów : P?
Macie:
Klik:3

Widać, 3 miejsce, Ada=)
Screen dałam cały żeby nie było-,-
Dziękuję za uwagę: P!


 

5 komentarzy:

  1. no wiesz co?!ja kurcze jeszcze nigdy nie wygrałam choć się bardzo starałm,no to kurna sorry,że wyraziłam swoje zdanie -.-" jestem na MSP od 5 michów,więc skąd mogłam wiedzieć? -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyraziłaś zdania, tylko mnie oskarżyłaś.
      A ja na MSP jestem zaledwie od 14 listopada czyli około tyle co Ty;).
      I nikomu nie sugeruję oszustwa;D!

      Usuń
  2. ale o co wam łazi dziewczyny?;) PS: Ada znamy się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem od pazdziernika i mam 16 lvl i nie dawno wygralam konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ada nie gniewaj sie na nia moze poprostu ma za malo inteligencji bez obrazy

    OdpowiedzUsuń