poniedziałek, 26 marca 2012

14 LEVEEL+ zdjęcia;3

Kliknij żeby powiększyć;3
Jaba-daba-du;3
Dziękuję tym, co pomagali, to dla Was:

Buziacki od kotecka;33
Wybaczcie to, że ostatnio mało piszę:C.
Niedługo mam sprawdzian 6-klasisty i sprawdziany z historii, przyrody, matematyki i musiałam zdawać wiersz c:.
Oto fotki z okazji 14 levela ;D :
  
No comments xD










mojej roboty, z norweskiego MSP._. xD
To chyba haker, bo nie ma takiej animy ;DD
Chyba._.
I jeszcze mini-avek:


I tutaj Ada=) w całej okazałości:










Mam na kompie jeszcze 784264742364647767437676274238 zdjęć ale tyle wystarczy xDD
Pozdro, nie będę zbyt pisać, bo się uczę:3.
3majcie się i czekajcie aż napiszę(gorzej lub lepiej._.) sprawdziany;)!

6 komentarzy:

  1. Była kiedyś taka anima ;D
    Top_Diana chyba ją ma xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. JA widziałam takie animy ale chyba wycofali ://

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też widziałam, ale te środkowe palce to przekleństwo więc musieli to wycofać bo by wycofali stronę.

    OdpowiedzUsuń
  4. anima z środkowym palcem? :O

    OdpowiedzUsuń