piątek, 10 lutego 2012

Wywiad z Mycha231^^

Udało mi się zrobić wywiad z Mycha231.
Jeśli ktoś kojarzy ,a nie wie skąd, to pewnie z Highscores:
A oto cały wywiad xD:
Ada=):Skąd dowiedziałaś się o Moviestarplanet?
Mycha231: Od naj.
[A]:Czy uważasz że vip jest zbyt drogi?
[M]:Był tak akurat, teraz troszkę przesadzili.
[A]: Chciałabyś by stare MSP wróciło?
[M]:Nie, gdybyś widziała jak wyglądało rok temu:(
[A]:Co najbardziej lubisz na Moviestarplanet?
[M]:Filmy, czasem muszę zrobić jakikolwiek gdziekolwiek;D
[A]: A czego zaś nie lubisz;)?
[M]:Zmian, chyba nie muszę wyjaśniać czemu.
[A]: Masz klonów? Wkurzają cię, jeśli tak?
[M]:Taak xD
[A]  Pozdrowionka dla ludzii<3!!
[M]:Pozdrawiam Was robaczki ^_^
Mogłam coś przekręcić, bo przepisywałam z maila:D
Dzięki Ci Mycha, za wywiad:)
2. sprawa- jeszcze 3 dni do końca konkursu walentynkowego:)
Nie dostałyśmy dużo zgłoszeń, ale jestem zadowolona że ktokolwiek się zgłosił, w końcu to nasz pierszy konek:P
No i trzecia: chciałam trochę zareklamować bloga i na forum napisałam, że konkurs- do wygrania rzeczy z listy. No i ja pierdzielę!
Dostałam kilka maili brzmiących podobnie ,,Zgłoszę cię! dawaj prezenty`` ,,zgłaszam oszuście``
Ludzie- do wygrania nie znaczy daję-,-
Ja jutro wyjeżdżam do Zakopanego, wrócę w niedzielę/poniedziałek.
No, to tyle. Paa!

1 komentarz:

  1. Szukasz HACKA lub KODÓW do MovieStarPlanet ?

    Poniżej masz strone na której znajdziesz to:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń