piątek, 30 marca 2012

Czyżby 21 level?

Zobaczcie, gdy się najedzie na jakąś MovieStar wyskakuje coś takiego:




Specjalnie na sobie xD
Marzeenia: D
Są + i - 21 levela.
Oto one:
+prawdopodobnie będzie on od 20.000.000 fame, więc tylko  2 osoby będą miały ten 21 lvl.
+w związku z tym, nie będzie iluś tam stron najwyższych lvli
- będzie trudniej miec najwyższy level na PL MSP.
-pewnie od razu będą go miały 2 osoby, a inne będą musiały go wbijać
Ja sama jestem pół na pół;d
Pomysł z 20 levelami jest dobry, ale jak ma go już tyle osób...
Na duńskim MSP to samo.
Czyli 21 level chyba powstanie;).
Co o tym sądzicie?
Można komentować też anonimowo, zapraszam :))
 

12 komentarzy:

  1. Sądze że to zajefajny pomysł i całkowicie się z Tobą zgadzam :P
    Pozdro
    marysiaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie mi też tak wyskakuje to dziwne .... Może będzie ten 21 lvl ale jakby był 21 to może jeszcze 22,23,24 i tak dalej aż do 30 to by było niemożliwe wbijac tak level ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko ! 30 lv ? żart ? bym go nie wbiła do 3 lat O.o jak moja moviestar jutro będzie mieć 1 rok a mam 11 lv O.o i prawie tak samo zaczełam grać z AnanaseQ O.o ale przejdźmy do setna 21 lv to bardzo dobry pomysł ! 20lv już nie mają co wbijać a AnanaseQ i Paola już będą mieć ten 21 lv bo już wbiły te 20.000.000 to już jak tak to robią moderatorzy i administratorzy itd. to niech już zrobić ten 22 lv :D wtedy AnanaseQ i Paola też by miały co wbijać a na ten 22lv to może z 30.000.000 hmmm. myślę że to dobry pomysł ale AnanaseQ nikt nie wyprzedzi w lv bo ona już ma około 52.000.000 fame O.o a Paola 25.000.000 ;D więc te 2 osóbki już by miały te 21 lv ;P myślę że jak w innych grach max jest do 100 lv :D i to mi się podoba tylko troszkę długo to będzie się ciągnąć O.o z pozdrowieniami Danielcia :****

    OdpowiedzUsuń
  4. to świetny pomysł ale ja musiała bym wbić jeszcze 14 lvl i 20 a 15 dopiero 21 ale sam pomysł w sobie jest świetnie na msp szukajcie mnie pod pseudo julia diadia

    OdpowiedzUsuń
  5. przeciesz jest na msp 25 leveluw a 21 to mi wielka zecz tylko trudna wybic

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm... Ale przecież na msp jest 25 lvl to powinno być ,,Czy 26 lvl powstanie?". Czy co tam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Msp juz ma 25level a i ananaseq juz2osoby wyprzedzily a paole to dopieropozdr dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  8. na msp jest 25 lv a wy chcecie 21?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie! Wejdźcie sobie mooviestara ALAKINGA. Ona ma aktualnie 61 poziom, więc jak może być 21 poziomów????

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście tępi. Ten post jest stary, kiedyś było tylko 20 poziomów, nie paredziesiąt, nie 25.

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzcie lepiej na datę. Przecież kiedyś było tylko 20 lvl! Najpierw pomyślcie a potem piszcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. A teraz jest 100 leveli i o AQ nikt nie pamięta :P

    OdpowiedzUsuń