niedziela, 21 października 2012

Dłuższa przerwa.

Siema, siema.
Chcę wyjaśnić, czemu nie ma nowych postów ani nie bywam za często na MSP, no i dlaczego usunęłam większość znajomych.
Otóż od dawna planowałam rozstać się z tą grą, to było kwestią czasu.
1.Miałaś się usunąć. Czemu tego nie zrobiłaś?
Taaaaak i robiłam to wiele razy, ale za każdym wyskakiwał błąd. Nie, nie chciałam skasować konta dla rozgłosu, tylko musiałam się oderwać od komputera. Zresztą gdyby ten błąd nie wyskakiwał, Ady=) by nie było dawno.EmoLaska=P podobno też miała ten problem, może chodzi o ,,=`` w nazwie.
2.Skoro odeszłaś, czemu czasem jesteś na MovieStarPlanet?
Wchodzę, żeby pogadać z osobami, które znam jedynie z tej gry i nie mają gg. ;P
3.Wrócisz?
Nie wiem, może kiedyś.
4. Co z nagrodami w konkursie na Gwiazdymsp.on7.pl?
Szczerze to były ze dwie prace na których bardzo się zawiodłam...
5.Jak można się z Tobą skontaktować, zobaczyć co u Ciebie?
Właśnie założyłam bloga, ogólnie o mnie, taki se mój blog: Nie-o-msp.blogspot.com, póki co pusty, ale się zapełni. :D
Jeśli chcecie pogadać, piszcie w komentarzach na powyższym blogu.
Paa! ;3

2 komentarze:

  1. Czy oddałabyś mi konto na msp? Jestem natala19 , mariolka082 , Wero K . Ale nie umiem tak dobrze grać jak ty . prooosze !

    OdpowiedzUsuń