wtorek, 15 maja 2012

Co do konkursu c;

Tak więc:
Zapraszam na Konkurs Naturalny, jest w poprzednim poście, trwa do 25 maja. c;
Było sporo pytań o zgłoszenia.
Należy zrobić screena(instrukcja w zakładce `Instrukcje` pod nagłówkiem) w Mieście Looków i mi go wysłać. Oto przykład takiego zrzutu ekranu:
 Kliknij, żeby powiększyć.
btw, fajny ten nowy vip. c:
Wracając do tematu- wyślijcie w załączniku c;.
Nie mam za dużo czasu, przepraszam, że się nie odzywałam- szkoła, szkoła, szkoła.
Staram się o dobre gimnazjum c;.
No i teges...
Mało do 17 levela;P
Obecnie brakuje 91 tys.
Pomóż, proszę. c; . Wolno mi ostatnio idzie z fame, mniej siedzę przy komputerze.
A teraz kończę, bo mama się na mnie denerwuje, mam jutro klasówkę.
Życzcie mi powodzenia.
Pa! :)
PS Stworzyłam alias bloga- Plotki.on7.pl ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz