piątek, 4 maja 2012

KONKURS NATURALNY:3

Witajcie, dawno nie pisałam.
Staram się ograniczać czas na komputerze- wolę wyjść na dwór czy coś: P.
A gdy już włączam internet, to siedzę na MovieStarPlanet.
I tutaj pragnę podziękować za 16 level:3
Nie zrobiłam posta o nim gdyż ponieważ mi się nie chciało: D
Właściwie to już prawie połowę wbiłam więc teraz do siedemnastego x 3.
Dziękuję za ponad 600 wejść na mój film konkursowy, do dla mnie wiele znaczy c;
No, ale post nie o moim lvl i filmach, a o tym, że robię...
KONKURS :NATURALNY
Na czym polega:3?
Przeczytaj uważnie c:
A więc:
Robisz look w temacie ,,Naturalnie``(chociaż tytuł looka może być inny, nawet ,,dupa``<xD>)
Look musi być koniecznie na Twojej postaci!!!
Co to oznacza?
Że postać musi wyglądać jakby żyła na łące hasając po trawie;3
Czyli na przykład brak ostrego makijażu i wysokich butów tylko rumieńce i bose stopy, lub pasujące do tematu buty.
Udział mogą brać zarówno dziewczyny jak i chłopcy, vip oraz nie vip.
Aby się zgłosić, zrób look w temacie podanym powyżej.
Zrób screena koniecznie ze swojego konta.
Wklej całe do painta, nie przycinaj.
Nie wiesz jak?
U góry, w zakładkach jest ,,Instrukcje``.
Tam jest napisane co i jak.
Jak chcesz to zamaż ilość pieniędzy, znajomych czy fame ale nicku nie zamazuj.
I wyślij go na plotki-z-msp@wp.pl koniecznie z tematem ,,Konkurs Naturalny``
W treści napisz nick z gry;)
Oraz daj grafa dla Ada=)
Przeczytałeś/aś dokładnie?
W takim razie czas na to, co większość tygrysków lubi najbardziej...
NAGRODY
1. miejsce- prezenty z listy życzeń do 4.000 sc+ moderator na czacie
2. miejsce- prezenty z listy życzeń do 2.000 sc
3. miejsce- prezenty z listy życzeń do 1.000 sc
Czyli  suma pieniędzy które wydam na ten konkurs to siedem tysięcy.
A ostatnio do wygrania był jeden prezent z listy, więc to dużo:3
Wysyłać screeny można do  25 maja(długi termin aby można spokojnie przygotować strój i na niego uzbierać :D)
EDIT: Looki można wysyłać do 1 czerwca;P
UWAGA!
Jeśli zgłosi się mało osób to nie będę ciągnąć konkursu bez sensu... wtedy go odwołam i osoby które się zgłosiły dostaną upominki z listy życzeń.
UWAGA 2
Pamiętajcie o każdym punkcie od zrobienia screena i wysłania go po danie mi, Ada=) autografu c:.
Zapraszam do zgłaszania się!
Macie pytania?
Komentujcie x 33.



2 komentarze:

  1. A można wkleic do open office??? i czemu nie przycinac???

    OdpowiedzUsuń
  2. A ,można tu być takim co zna hasło na tą stronę i może wklejać posty???

    OdpowiedzUsuń