czwartek, 7 czerwca 2012

Konkurs Naturalny- głosowanie.

Witam, witam.
Dostałam trochę prac na konkurs, zaraz je policzę i liczbę podam w poście z ostatecznymi wynikami.
Musiałam wybrać te, które najbardziej mi się podobały, ale podoba mi się pięć looków i wyjątkowo ciężko mi je ocenić.
Korozjaa
Diva Forever

karolinasweet
mika111
megaskarb^^
<Jeśli nie widzisz dokładnie, kliknij>
Teraz przyjrzyjcie się uważnie i wybierzcie 1 look który najbardziej Wam się podoba..
I sprawdź jego nick.
To teraz głosik na faworyta:

Kto powinien wygrac Konkurs Naturalny?



  
pollcode.com free polls 
Wybaczcie, że nie ma megaskarb^^ tylko jest megaskarb ale się nie można jej pisać w tej sondzie.
Wyniki gdy ankieta dobiegnie końca, czyli 12 czerwca(termin długi, by każdy miał czas zagłosować).
Co do proszenia o głosy to można to robić w CTR, na forum, ale nie można przekupywać, jedynie prosić by ktoś zagłosował w tej ankiecie.
Jakby niestety doszło do jakiegokolwiek oszustwa, wyślijcie screena na plotki-z-msp@wp.pl
No i co do dyskwalifikacji, już jest jedna, a mianowicie: boye do mnie !!, która wysłała pracę a potem wypisywała na blogach chamskie rzeczy o mnie, a takich osób nie dopuszczam do konkursów;).
 Pozdrawiam ciepło:)

PS Jako że niedługo oceny będą wystawione, a co się z tym wiążę, będę miała więcej czasu, posty będą porządniejsze i częściej pisane.

2 komentarze: