sobota, 30 czerwca 2012

Reaktywacja! ^^

No to już 30 czerwca, woow, jak ten czas leci!
Koniec roku, och, achh.
Pochwalę się swoimi zacnymi ocenkami.
Polski: 4<bo moje wypracowanie było żałosne xD>
Angielski:6<omg, omg>
Matma: 4
Historia: 4
Przyroda: 5<widzicie jak działa robienie plakatów>
Plastyka:5
Muzyka:5<miałam6,6 i 5+ no i gram na gitarze, do tego w klasach 4 i 5 chodziłam na kółko i w tym roku odwołali, ZAWSZE SPOKO>
Informatyka:5<się trenuje ; D>
WF:4._.
Średnia 4.66 ^o^.
Szkoda, że nie mogę dać bloga do CTR, mam bana.
Mój pierwszy, podjarka.
W ogóle wczoraj był hardkorowy dzień.
2 ostrzeżenia, nowe blokady słów, ban :D.
Pierwsze ostrzeżenie- NO COMMENTS

Kliknij, żeby przeczytać.
A to taka blokada przy napisaniu ,,nikodem``.
Ogólnie wolałam jak była pani Beatka:c (stara moderatorka).
Co tu jeszcze u mnie...
ZDOBYŁAM 18 LEVEL! :3
A tak co do tego, to bardzo chciałabym zdobyć 19. 28 lipca.
Dlaczemu? xD
Bo mam wtedy(28 lipca)...
URODZINY!
To wbijamy, brakuje prawie milion i mam bana.
Zakochałam się w kotku pusheen! ♥.♥
Dodam jego zdjęcia w następnym poście.
No i laleczki The Babes < 33333
Dodam zdjęcie mojej, tez w następnym poście^_^.
Teraz wiadomość dla Was. :D
DZIĘKUJĘ ZA TO ŻE TO CZYTACIE, POLECAJCIE TEGO BLOGA I KOMENTUJCIE, TO UTWIERDZA MNIE W PRZEKONANIU ŻE WATRO TRACIĆ CZAS NA BLOGA <33!
CAŁKIEM NIENORMALNA ADA=).♥ :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz