środa, 25 kwietnia 2012

Zmiany na duńskim MSP c:

No to macie skriiina c: :


Kliknij żeby powiększyć.
Resztę zmian(3 naj i sympatia- 4 naj u mnie. xD i inne ) opisała Ajuleczka która czeka na przywrócenie konta.


:c
A no właśnie, mam 3 dni na wbicie 16 levela, uda mi się;c?


:C
Siedzę w domu, chora jestem.-.-
Więc mam więcej czasu na MSP c:
Chciałam Baaaaaardzo podziękować za moją oglądalność.
Ostatnio to ok. 150 wejść, dla mnie to bardzo dużo. ;)
I w ramach wbijania 16 lvl mam taki konkurs:
Kto obejrzy 15(zwykle daję za 20!!!) moich filmów dostanie coś z listy do 500 sc.
Tylko do momentu wbicia 16 levela.
I nadal zapraszam do brania udziału w mojej loterii c:
Wyniki dam tu, na bloga;D.
Ogarnę ją w piątek, noca bądź wieczorem.
Wracam do robienia filmu na konkurs Metall Madness c:
Jeszcze będę prosić o głosy i oglądanie*v*
Do zobaczenia, jak to czytasz to daj grafa i obejrzyj filmy. xD
Pozdrawiam c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz