piątek, 2 marca 2012

Ludziee-,-

Dziewczyna się przyczepiła, ale na szczęście rozmowa była krótka:
Kliknij, żeby powiększyć.
Wiem, że to było 2 lutego, ale tego samego dnia dodawałam konkurs:)
Teraz prześmieszne(-,-) żarty:
MUZGU,KOHAM,hoć, słotki, poczohrana xD
Przydała by się jakaś lekcja ortografii :D
No to inna rozmowa na czacie:P
Jak wiecie, za 20 filmów daję prezenty z listy:)
Tylko są osoby które nie tkną filmów a wołają o upominek...
Gatunek(niestety)ciągle się rozmnażający:

Kliknij żeby powiększyć:P
No to dłuższa korespondencja:

To jej odpisałam, że daję za 20 filmów

Może się wydawać pierdołą ale takie rzeczy mnie denerwują i zasmucają.
Tekst ,,żal mi cie`` według mnie jest obraźliwy i pogardliwy ; )

Na odpowiedź nie czekałam długo:)

No jeśli nie jest niemiła to ja nie wiem:D
Daj więcej wykrzykników bo ich nie zauważyłam!

Przepiękne uzupełnienie, wprost poezja xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz