czwartek, 8 marca 2012

Konkuurs tydzien mody;>

Nowy konek:.
Ciuchy są strasznie dziwne.
Animki są też jakieś dziwne.
Włosy też takie oryginalne.
Ogólnie średnio mi się podoba.
Kupię jakąś jedną anim. i fajniejszą sukienkę.
Nie, właśnie kupiłam 2 animki i strój xD
A więc animki to głównie chodzenie._. no i pozy modeli ;)
Ale fajnie, bo nareszcie jest chodzenie przodem;)
Oto najlepsze wg mnie animy:

W Strut and pose do jeszcze najpierw się idzie*.*
Animacje są do siebie bardzo podobne;)
A oto te ładne ciuchy(Te co mi się podobają) :

Włosy musiałam wziąć inne, bo te są albo takie jak dla chłopaka albo takie dziwaczne._.
No i zdania z konkursu:
fashion time- czas mody c;
strike pose-przybierz pozę
you look beautiful- wyglądasz pięknie
W sumie jak się nie kupi włosów to konkurs fajny c;
No i jak pisałam- NARESZCIE ANIMKA CHODZENIA PRZODEM!!!
Jee xD
To tyle, dziękuję za lekturę♥♥
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz