piątek, 16 marca 2012

Moje zwierzaczki ;]

Tak więc 1. sprawa: wczoraj była rekordowa ilość wyświetleń bloga:D
Dziękuję Wam :)
Screen na na dowód:

2. sprawa, zwłaszcza do autorów bloga: No halo, co z Wami?!
Czuję się jakbym pisała tu sama:<.
Ale dość moich zażaleń xD.
Mam sporo pomysłów na posty, więc realizuję jeden z nich :D!
 Oto moje zwierzaki☺:
Chomik Wiesio♥♥
Wiem, imię oryginalne xD.
Ale spojrzałam na niego i wiedziałam że będzie Wiesławem ;D.

Tu schodzi z ręki i się paczy :D.

A tu takie tam, na kocyku w księżniczki :D.
A to moje drugie cudeńko, którego nigdy nie oddam:

Jak widać moje zwierzaki lubią paczeć *.* xD.
A tutaj moje sierściuchy razem:

Puszek się paczy :D.
No, to tyyle :D
Pa! :D

2 komentarze:

  1. te twoje zwierzaki sa odjazdowe skad je wytrzasnełas a imie dla chomika wieso jest słitaśne

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tezmiała chomika nazywał sie gizmo i umarł i po miesiacu . wymienie reszte zwierzat ktore mi umarły żaby,jaszczurka,kanarki,. została mi tylko moja psinka o imieniu inka jest najcudowniejszym psem jakiego kiedy kolwiek spotkałam kocham ja.

    OdpowiedzUsuń