poniedziałek, 19 marca 2012

Japier.... niki lubię*-*

Ludzie!
Dobra... spokój...
Chciałam omówić przykrą dla mnie sprawę.
A mianowicie: usunięcie się GAGO.
Tak, usunięty użytkownik, żadna nowość, no nie?
Ale niestety zostałam oskarżona o to, że przeze mnie się usunął.
Ach.
Temat na forum MSP,,mam 12 sek``. 
Autor:GAGO.
Mamy nie pisać, że psuje MSP.
Stwierdzilam, ze seki psują.
No ale mało wyświetleń.
MSP jest od robienia filmów.
Usuwam się.
*MOJE
*GAGO
Potem zostałam zwyzywana i oskarżona o zmuszenie gościa do usunięcia się._. .
Mam nadzieję, że rozwiałam wszelkie wątpliwości co do mojej winy w tej sprawie :).
Pa!:P

7 komentarzy:

  1. Ja przy tym byłam i wiem ,że to nie była twoja wina ! GAGO pozstaniwił jak postanowił ;(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna że to nie twoja wina
    Sek. niszczą msp
    To naprawdę wkurzające jak zamiast normalnych tematów są 10 lub 12 sek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że to nie było tak?
    Napisałaś: "Po co grasz i psujesz MSP jak nie robisz zwykłych filmów?"
    To już był powód.
    Teraz pewnie bd oskarżac caly swiat i mowic ze wrocilem. Wrocilem, bo klka osob (np. madzik2000, Hela1234 i inni) się chcieli usunąć. Nie gram na tym koncie, ale na 2, nie powiem jaki nick choć pewnie dużo osób go zna ;)
    I JA nie mówiłem że przez Cebie się usuwam ;)

    GAGO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz co będę robic.
      ,,Don`t judge to quickly``.
      Znasz te słowa?
      Nie pisałam tak-,-
      MSP jest od filmów, po to się gra na nim.
      Czytaj dokładnie, napisałam że tak mówiłeś-.-?

      Usuń
    2. Fajnie, a jakby mi ktoś napisał nawet że mam się usunąć i że mnie nienawidzi, i poparłoby go ileś osób to bym została dla przyjaciół c:.

      Usuń
  4. wątpię,żebyś to była ty,ale rzeczywiście można to wywnioskować z wypowiedzi GAGO,ale nie mówię,ze mu wierzę :)

    themogirl**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tobie wierze ;)

    OdpowiedzUsuń