czwartek, 19 kwietnia 2012

Hakuna Matata, Wyniki konkursu i takie tam xD

Nie miałam pomysłu na tytuł X_x.
Tak więc nie pisząc bez sensu: Wyniki konkursu na najlepszy komentarz do filmu ,,Wróżka spod Biedronki zmienia wszystko``(Wiem,wiem, znowu nie miałam pomysłu na tytuł;D):
Upominek z listy życzeń dostaje tam tam tam...
Jeszcze trochę...
Diana375 ! :D
Jeszcze spodobał mi się komentarz $.SeLeNa.$ więc ma chociaż tego grafka:3
Właśnie wysłałam upominek Dianie*-*.
Kasy mi się rozeszło ostatnio...;D
Miałam zbierać a się biedna zrobiłam*-*
Głównie wydałam na nowy konkurs, gitny, metal:D

Chyba zrobię film na konkurs.
Nawet nie chyba, tło zakupione *v*
Nie opisuję już konkursów, bo chyba widzicie;D.
Ale zdania przetłumaczę; D
rock on- hmm... stawiam na : graj rocka:>
check this tasty riff - sprawdź tę świetną solówkę(*o*)
this music is epic- ta muzyka jest epicka c:
Świetny konek;D.
Zorientowałam się, że jestem za dobra;D.
Miałam zrobić wywalankę bo tak dużo, ponad 500 znaj,odłożyłam to na później i teraz mam... uwaga, nie rżeć:

._.
Szykujcie się na czystkę;d.
Nie wiem jak i kiedy, ale na 100% ogłoszę to na blogu: 33
Zobaczcie fame, już połowa 15 lvl*-*. Dowiedziałam się, że wolno mi idzie(ja tak nie uważam...:D), bo nie robię 10 sekund(od 11 levela xD) . I wbijając bodajże 14 opublikowałam jedną starą 14 sek:P.
Bo ja je nie całkiem usunęłam, tylko są w wersjach roboczych;D.
*-*
Bloga nieco zaniedbałam, ale ledwo mam czas na MSP.
I uwaga:
Jutro mam 2 sprawdziany-.-
A wiecie co najlepsze?
To podobno całkowicie zgodne z programem nauczania-.-
A czemu?-.-
Bo tu kurrrrrrrrrrrde 2 poprawy-.-
Dodam niedługo screena rozmowy z pewnym gburem, tylko ją dokończę;>.
I napiszę jeszcze o paru rzeczach xD.
Np. o osobach które uważają się za lepsze przez lvl._.
No,  rozpisałam się chyba jak nigdy:).
Dziękuję za przeczytanie(o ile to zrobiliście :o)
Pa:)
PS Robię gazetkę blogową, oby się spodobała *o* :)


1 komentarz: