wtorek, 10 kwietnia 2012

Sesja z Waldusiem i Oliwerem;33

 Oto moja sesja z Waldkiem(karolka893) z okazji Śmigusa-Dyngusa:3
Tarararira, nie chrzanię tylko pokazuję zdjęcia:d
Nie chce mi się pisać za każdym razem ,,Kliknij, by powiększyć` więc po prostu klikajcie ;D
Podpisy są do obrazku nad napisem: D
WIim, że się powtórzyłam;)
 Trolololo nie ma to jak zaskoczenie c:


Moje pomysły są dziwne c:


Miałam zw a tu wchodzę i takie cuś O :


Różne preferencje żywieniowe;o
Nie wiem co powiedzieć, więc: No comments;D
 Ja chcę taką nauczycielkę xD
 Rzucam się no tort;3
 A tutaj na plaży. Nwm czemu, ale Oliwier ma Bonnie na twarzy._. ;D
 Modelki x3
 Też na plaży._.
Pozwolę sobie nie skomentować.... :D
 Znowu u mnie;33 
Kreatywna syrenka._. :D
 Ja biedna jak widzicie, nie mam już czipsów:c

Nie lubię jak ktoś mówi ,,aha` `: P
Tak więc to chyba na tyle;D.
Aa.. nowy artbook, zwierzątka:33
Zobaczcie: P
Paa:>




2 komentarze:

  1. w czwartym obrazku jets moje swagger jagger xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ;D

    Ta stara dobra sesja :3

    (przepraszam za błędy)

    OdpowiedzUsuń