czwartek, 5 kwietnia 2012

Ten.. tego.. xD

Tak sobie postanowiłam napisać posta c;
No i piszę xD.
No to kilka ważnych informacji c;.
Niedługo 15 level C:!
Proszę o oglądanie filmów, dawanie grafów, zawsze ładnie podziękuję i się odwdzięczę c;!
A jak już jesteśmy przy filmach to mam niespodziankę C:.
MÓJ FILM JEST W MSP TV
dżi i dżo dżo u la la C:!
sdvsdbvsdfdskjbsdbiflaergiurwegfrwigriegferigfireugfirhfksdgfiergbejdfgiesd :D :D
Macie dowód :


Klikuś, by powiększyć C:.
Mega podniet, bo to Francuzi, Niemcy, Ang...(jak powiedzieć inaczej niż ,,Angole`` :D?), Norwedzy, Turcy. Komentarze głównie pozytywne c;!
I jest też tam moje fame ;).
No właśnie, no i brnąc dalej w temat filmów, robię czystkę znajomych c;.
Jak widzicie, przybyło mi ich ostatnimi czasy C:.
A oglądalność ta sama;d
Więc w sobotę sprawdzam komantarze pod ,,Reklama Szkoły``  i wywalam osoby które się nie podpiszą.
I przyjmuję bądź zostawiam te które się podpisały;P.
HISTORIA TEGO FILMU:D :
Zaczęłam go robić.
Koleżanka mi się zalogowała.__.
Drugi raz zaczęłam robić.
Komp się wyłączył.
Trzeci raz zaczęłam robić.
Tak cięło, że się lognęłam.
Fak c;
Autosaved obejrzało kilka osób.
Grr..
Usunęłam.
I się wnerwiłam i zablokowałam wszystkich aktywnych(zajęło mi to 15 minut, ale kij z tym c;)
i zrobiłam;d.
Listę osób które się podpisały wrzucę tu ;D.
No i w sumie jak pisała Klaudia(nareszcie xD) Believer, Oliiwwka i Niikie wbijają 20 levele, pomóżmy im.
Niikie i Oliiwwka mają 1O, tudzież chyba 12 sek, a Believer normalne filmiki, ciekawe C:.
Hmm.. co jeszcze;d?
Robię naowy filmik na MSP TV, oby się dostał c;
A, no i często piszecie mi coś na czacie, a ja tego nie widzę._.
Macie dowód że ostatnio mi zacina bardziej niż zawsze:



Screen sprzed kilku dni;d.
Kilka minut po zalogowaniu, nic się nie dało zrobić:C.
No i jeszcze hmm..
Mam 1 msc. w konkursie u AnanaseQ C:
Za ten look:
 KLIKK:33
Temat pani zima;d
No, to Wesołych Świąt, chwilowo chyba nie będę pisać na blogu, bo wyjeżdżam na święta C:.
Trzymajcie się ciepło:)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz