piątek, 24 lutego 2012

Beznadziejny konek;< no i parę rzeczy xD

Wczoraj miałam coś napisać i rozdac nagrody za niektóre konkursy, ale przepraszam- jechałam na zastrzyk a potem tak źle się czułam, że nawet zadanie ledwo zrobiłam;/
Konek jest okropny, przynajmniej dla mnie;<
Jedyne co mi się podoba to zdanie do filmu ,,I`m awesome and i know it``
Wam też się skojarzyło z ,,I`m sexy and I know it``?
 No i teraz baaaaaardzo zależy mi na fame, bo mam takie skryte marzenie...
Chciałabym miec 20 lvl c;
No i takie drugie, mniejsze i na 80% się nie spełni: chciałabym byc na 1. stronie rankingu cc;
ogiuegkbusvboggrerugvbisbvugbeoiu
Musiałam się wyżyć jakoś :P
Oto mój skromny paseczek fejm(błąd specjalny, dla osów niekumających-,-):Kliknij by powiększyć

Dałam większy żeby pokazać:
-jestem celeb:)
-wymyśliłam nowy strój:{
-Mam nowe oczka, te dziwne xDD
-no i to fame;p
Akurat jakiś film się zaczynał:D
No i kasę wydałam już na Was!
Zobaczcie ile upominków rozdałam ostatnio:

Ej, wydałam 2.000 sc na 2 osoby, które ogl mi filmy i nie ma ich w rozdanych upominkach:( Mam nadzieję, że się pojawią, a jak nie to piszę do moderatora. Ale mailem normalnym bo sie nie da na MSP;//
No i weźcie, ale jajca na Polskim- był sprawdzian z rzeczowników i miałam napisac jakis ,,konkretny`` o.O
Pierwsza myśl: WTF?!
Ale się ogarnęłam i naisałam `but` bo nic innego mi do głowy nie przyszło
Kurna, dobrze miałam xD
No i dziś kartkówka z przyry- przyszłam później i pisałam, huehuesuheuhsuehus odpowiedzi były na tablicy xD
No i w następnej notce umieszczę jak wyglądałam na początku gry:D
Mam zamiar wstawić swoje zdjęcie jakieś, ale muszę je zrobić, a teraz trochę chora jestem, nie najlepiej wyglądam:{
Ale żem się rozpisała xDD
Narka:{!
PS Niedługo wyniki konkursu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz