poniedziałek, 27 lutego 2012

Obiecane wspomnienia/20 20 level:D

Tak więc dodam screeny jak moja postać na MSP się zmieniała;D
Tak chwilę po stworzeniu:

Tak, są rzeczy dla vip, bo zrobiłam konto na MSP i sobie od razu doładowałam vipa:D
Tak się zmieniłam:

Nie wyglądałam za ciekawie;x
 A tak na święta:

Już fajnie;D
A tak teraz:

Wgl to dziwne, że nie zmieniałam koloru skóry, zawsze taki sam xD
 bwoufrgfoebn3urgbkujdnbugkevuoj ;D
Mamy na MSP już 20 20 leveli!
20. był Kamil ;)

Myślę, że słusznie ma ten level, bo wbił go uczciwie, a nie na tzw. ,,short movies``
Bo takich ,,prawdziwych 20 level`` tzn. bez 10 sekund jest około 13 *.*
Gratulacje;p!
Kurczę, MSP nie jest takie jak powinno byc.
Nie chodzi już o filmy, tylko o kasę i fame;/
Zobaczcie, AnanaseQ, Paola, Mycha 231, Starr_03 są najwyżej w rankingu, a nie mają 10 sek!
Robię stronę ,,wyniki konkursu``.
Wyniki robię sama.
Nagrody ode mnie rozdam już teraz, a od Laury dostaniecie niedługo, jak coś to piszcie jej maile:D
Pozdrowionka! :P

1 komentarz:

  1. Poznałam Cię jak wyglądałaś dokładnie tak jak na tym 2 obrazku.

    OdpowiedzUsuń