sobota, 25 lutego 2012

JEJEJEJEJEJEJE ASEREHEEEE LALALALA dziwna jestem xD

Mam 12 level c;
Oto dowód:

Kliknij, by powiększyć c;
Jestem zadowolona, bo bez 10 sekund i innych oszustw;D
Miałam dodać stare fotki z MSP, ale zrobię osobną notkę o tym c;
Zrobiłam konkurs, że za ogl filmów daję rzeczy z listy
Kurde, jestem zdziwiona niewychowaniem niektórych:(
No przynajmniej ,,thx;**`` by mi pasowało-,-
A nie że wydam na kogoś 1OOO sc a ten żadnego dziękuję-.-
Dobra, nakręcam się-.-
Przyjemniejsza sprawa:):
Weszłam wczoraj na moje 2 konto na MSP- Adrianna=), za bardzo nie gram, ale uwielbiam wtopić się w tłum 2-levelowiczów, grać w gry, oglądać sobie filmy i czuć się jakby nie było rankingów, 10 sekund, krwawego pędu po level...
Po prostu gra!
To jest świetne:)
Mniejsza o to xD
Wchodzę na MSP a tu jebs...
...PROMOCJA :D
Nareszcie jakaś promocja;p
Dla VIP-ów- niedowiarków:

Chyba widać :)
No, moja następna notk będzie o wspomnieniach z MSP;>
A potem zrobię te wyniki konkursu;)
Tia, raczej zrobię je sama:(
Paa!

1 komentarz: