czwartek, 9 lutego 2012

Nowy konek/ nasz konek xD

Ale mi się podoba nowy konkurs na MSP!
Taki... romantyczny:D

Kupiłam sobie ciuszki i animkę, na co wydałam 1500 sc:P
Jak zrobię sobie vipa(we wtorek) to kupię resztę animacji;D
Tak wyglądają stroje dla vipów(pozmieniałam kolorki):

Strój nr 1- 1495 sc
Strój nr 2-1950 sc
Strój nr 3-1775 sc
A tak nie dla vipów(też zmieniłam kolory gdzieniegdzie): 

Strój nr 1- 1800 sc
Strój nr 2-1950 sc
Strój nr 3-2250 sc
3 zrobiłam tak ,,na Barbie`` i z ciuchów niewalentynkowych(ale słoowo:P) bo mi się jakoś tak zebrało:D.
Zrobiłam troche tych zestawów, bo są różne;)
Ja wyglądam tak(z unikatowym kwiatkiem i kolczykami, m. in.):

A oto moje ulubione animki walentynkowe(kliknij, żeby powiększyc):

Druga sprawa: w zakładce u góry: Konkursy;D dodałam konkurs walentynkowy!
Do wygrania rzeczy z listy życzeń i wartościowe upominki(dla dziewczyn ciuchy, dla chłopaków coś do pokoju)
No, to w sumie tyle jak coś będzie to napiszę;D. Zapraszam na konkurs, każdy coś wygrywa:P

                                                                                         Paa:P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz