środa, 1 lutego 2012

Loteria

Zrobiłam loterię w artbooku i cieszyła się dużym powodzeniem, więc zrobiłam drugi artbook i numerki też szybko poszły. Jeden los kosztował 3 filmy i grafa. Wyniki daję tutaj, bo w biografii to mi jakoś nie pasi, a w artbooku się nie zmieszczą. Nagrody nie są duże, ale myślę, że fajne:). To są:
1. Ciuchy
2.Dodatki
3.Zestawy(jak je lubię nazywać:) Polega to ma tym, że jest zestaw jak np. 2 grafy, 4 filmy i polecenie w ctr)
4. Życzenia(jak np. obejrzyj mi filmy, daj love it do artbooków itd.)
4. JEDNA OSOBA wygrywa prezent z listy!
UWAGAA;D
jeżeli wygrałeś coś z powyższych, zgłoś się po nagrodę pisząc maila z tytułem tego co wygrałeś.
Losy:
(zapisuję najpierw czy ktoś dał grafa, potem czy obejrzał filmy, a jeśli są to po nich jest napisana nagroda)
1.tajemniczy2001-nie ma grafa, nie ma filmów
2.alexsos11-jest graf-są filmy- zestaw
3.Yamahaa-jest graf, są filmy-życzenie xD
4.niunia456-jest graf, są filmy-zestaw
5._Dawid_789-jest graf, są filmy- życzenie
6.aurelia44-nie ma grafa-wcześniej oglądała mi filmy, a ja nie zauważyłam, Grr…
7.klaudia25631-nie ma grafa, nie ma filmów
8.kicia478-jest graf, nie ma filmów
9.ViktoriaJ-jest graf, są filmy-ciuch
10.Wercia.L.-nie ma grafa, nie ma filmów
11.Kika2431-jest graf, są filmy-dodatek
12.alexsos11-jest graf, są filmy-rzecz z listy
13.Kika2431-nie ma grafa, są filmy
14.kicia478-nie ma grafa, nie ma filmów
15.tajemniczy2001-nie ma grafa, nie ma filmów
16.Wercia.L.-jest graf, są filmy-życzenie
17.elvira999-jest graf, są filmy-życzenie
18.Wercia.L.-jest graf, są filmy-zestaw
19._Dawid_789-nie ma grafa, filmy są
20.katyperry10-jest graf,filmy też-zestaw
21.Wikusiek1-jest graf-filmy też-życzenie
22.agulka9-jest graf, filmy też-ciuch
23. MoviestarJula- nic nie ma
Czerwonym zaznaczam losy które trzeba uzupełnić.
Zielonym te którę mogę dać;D
Skreślam rozdane;)
Często odświeżam posta, bo rozdaję nagrody:D!
Kolejna sprawa: jak oglądacie mi filmy, to powtarzam miliardy razy: ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZE POD FILMAMI I DAWAJCIE 5/5!!!!! Jak inaczej sprawdzę czy widzieliście?
No bo jak mi ktoś pisze ,,Ja ci nie daję komentarzy, ale przysięgam na Boga, że oglądałem`` to już wiem że to oszust!
Dziękuję za uwagę. Chcesz więcej nagród? Ciuchów, rzeczy z listy życzeń? Jutro wstawię nowy konkurs z SUPER nagrodami. Tematyka walentynkowa.
  Kto uzupełni los pisze mi maila z tytułem LOTERIA i czeka aż wydam nagrodę.
To tyle, dziękuję za uwagę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz