sobota, 18 lutego 2012

Jee next level/jesteście okropni...:(

Mam 10 level, ale fajnie:D
Jeszcze 10 i spełni się moje marzenie xD
W pewnym momencie byłam tak zdesperowana, że za grafa kupiłam rzecz z listy xD
Druga, mniej przyjemna sprawa...
:(
Ludzie, jesteście tacy... interesowni.
Normalnych filmów nikt nie ogląda.
Zrobiłam 20 short movies...
Zarobiłam 4500 sc w ciągu kilku godzin:(
Nie żeby było to złe...
Po prostu jesteście interesowni...
Chcecie zarobić...
A normalnie to nikt nie pomoże...
Ja sama nie oglądam 10 sek, chyba że w nagrodę lub wymieniam sie ogl filmów.
10 sekund sobie zostawię do przyszłego tygodnia...
Zrobiłam konkurs, bo nie chcę być znana jako ,,ta co nic nie daje``
Ale nikt nie oglądał filmów.
A do 1O sek to się napalają:(
Strasznie się zawiodłam..
No i 45000 fame w ciągu mniej niż doby przez 10 sekund.
Przemyślcie to sobie...
Bo widzę w wielu z Was tylko chciwe zwierzęta...
To tyle, rozpisałam się.
Pa.:(

2 komentarze:

  1. Nie wiem, czy ktoś to jeszcze przeczyta, ale takie są realia i chyba już nic nie da się zmienić.
    Nawet w 2016 xD

    OdpowiedzUsuń