sobota, 18 lutego 2012

Małe zmieny na MSP xD

Tak więc pierwsza to to(xD), że gdy MSP się ładuje jest inna ikonka(kliknij, by powiększyć):
No i druga zmiana: gdy mamy opublikowany film możemy go ,,odpublikować`` i zmienić tytuł.

Ze zmian to w sumie tyle;D
To może przejdę do drugiej sprawy: Co większość z Was się oburza, gdy zapraszamy wysokie lvl?!
Ja zapraszam i mam w znajomych 20, 19, 16 lvle i się tego nie wstydzę.
Jest dużo łatwiej nadążyć za konkursami, można coś wygrać.
Można oglądać ciekawe filmy zaraz po wydaniu.
Osobiście nie mam nic przeciw, a nawet jestem tak za że aż sprzeciw xD
No i trzecie: niedługo chyba wstawię jakieś fotki:D
Ale uwaga!
To że ja twierdzę, że wyglądam jak skrzyżowanie chomika z pawianem, nie znaczy, że ktoś może tak o mnie napisać.
To tyle, narka xD!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz